Barsam, Anna’s father, is seriously ill. Before he dies, he would like to bequeath something to his daughter: a sense of doubt. As he flees to Armenia, he leaves several clues in his wake so that Anna can come after him. For Anna, this journey she is obliged to make in an unknown country, becomes what her father wanted it to be: an initiation, a sentimental journey, a second adolescence… She finds him in a little village, lost in the Caucasian mountains, seated dreaming under a blossoming apricot tree... She will come to doubt her identity, her relationships and her commitments...