In 27 years of marriage, Suzy and Henry have never been apart. However, now that the kids have moved out reality has set in. The sudden realisation that they are to spend the rest of their lives together destabilises an already shaky situation and they split up. The question is, how they will divide up their business. They are both hairdressers and have managed a salon for the past 20 years. Their salon, ironically called La Belle Époque, is to become the scene of plenty of battles, as neither of them wants to relinquish their stake.