Instead of flying his family into the eternal city of Rome, Marcel Huber mistakenly books them on a flight to rainy Amsterdam. Stuck in the shabby Hotel Roma, Marcel tries desperately to convince his disappointed family of Holland’s charms, but the atmosphere only improves when the overly attentive Dutchman Jaap offers his services to them. But what good-natured Marcel doesn’t realise is that Jaap is a conman, not only interested in Marcel’s money but in his wife. A turbulent family comedy with actor Beat Schlatter in top form.