The dating agency "Love Express" organises a one-night cruise on the Lake of Geneva for singles. Thirty men and women, with various reasons meet on board. Some are looking for their soul mates, while others just want to have a good time. The cruise is led by two ceremony masters André and Anne-Charlotte, who try to solve their own love affair, all this in between senseless animations, old fashioned songs and ambiguous couple games.