The life of 20-year-old Nico from upper class Zurich is all party, sex and drugs when she meets Carlos, the front man of a rap band. She finds herself drawn to his independent, creative and profound way of life, so different from her own. With naïveté and infinite self-confidence, she tries to adopt his lifestyle - without anticipating the consequences.