After successfully completing chemotherapy for her breast cancer, 23 year old Ina just wants to throw herself back into life and achieve her dreams of becoming an actress. She auditions at the theatre and lies about her lack of experience but her passion convinces the director to hire her for the main role. However, her boyfriend is not thrilled and worried she will over exert herself. At the same time, Ina’s work at the theatre doesn’t go as well as she hoped for. Nevertheless, Ina is determined to forget that she has been so ill, and this creates a lot of problems. Finally she has to understand that she cannot run away from her illness, but that new beginnings are still very possible.