Hald documentary, half fiction, this films uses a variety of different sources: film extracts, 35mm archives, reconstituted scenes, encounters of all kinds, documents of all sorts, music, voices, text... to make a film. A film that follows another film, the path of a man that has lost his past, a man "in mourning". When we hunt fiction out the door, it comes back in through the window.