Fabio, Carlo and Carola grow up together in an orphanage. Over the years they develop a strong 'family' bond, that borders in a confusing love of a different kind. When at eighteen Carola decides to venture into the outside world, they promise each other eternal friendship and unconditional help in case of need. Carola leaves after a night of mad partying. Eight years go by. Fabio is about to get married to Flavia, the daughter of the local biggest manufacturing company and Carlo, who has taken the orders, will celebrate the wedding. On the day of the wedding Carola calls Fabio announcing she'll be returning for the ceremony.