Beautiful Daniela is a pro, working at a nightclub in Pigalle’s red light district. She’s stunning and takes the clients' breath away. One of her client's, François, has just won big at lotto. He asks Daniela, “What’s your price?” and proposes to her. She agrees to become his wife. But you can’t get away from Charly and the world of the night as easily as all that.