It is late Summer in 1944, and when the hiding place of beautiful Jewish singer Rachel Steinn is accidentally bombed by warplanes, she decides to join a group of Jewish refugees to make an escape into liberated Allied territory. The boat they are escaping on is intercepted by a German patrol and all the refugees are savagely murdered with only Rachel.