What do you do when you are made best man to someone you hardly know and end up falling for his bride to be? Olly is a gifted writer with a writer's block. Then, Olly's best friend from university, James, gets in touch after five years. He is getting married and he wants Olly to be his Best Man. At the engagement party, Olly meets the girl of his dreams - until James introduces her to Olly as Sarah, his bride to be!