Everything good or bad that happens to us "down here" is written "up there". This is the phrase most loved by Tiago (a translation of Jacques, because it comes from the saints), a chauffeur by profession, in order to justify his surprising action when he drives his boss through a strange Portugal in the delirious and endless story of his love-affairs.
Multiple narratives for disturbing adventures, sex and power on the surface and in the most obscure part of the brain, power and knowledge in outright war, the class struggle as the driving engine of the world and the revelation of men and women’s behaviour and the consequence of their actions.