Sabina is beautiful, enjoys her job and loves her boyfriend, but is she truly happy? For some time now, strange nightmares have tormented her, and finding herself pregnant forces open a disquieting window onto her own inner life: her memories, her adolescence, her family, bourgeois rituals at once both strict and reassuring. But these are only the surface. From deeper down, something much darker and more disturbing is about to be revealed.