Camille is nine. On her birthday she asks quite a normal question, but one that amuses her mother, father and uncle: "and you Mummy, where were you when I was born?" Things are spoiled when the child announces to her mother that she no longer wants to call her "Mummy" but by her first name, then some time after, the mother offers her to present her real mother to Camille.