Philippe Tardieu lives with his mother, Christine, and two sisters, Sophie and Patricia, in a house in the suburbs of Nantes. He’s a salesman, and works for a building firm. Christine does hairdressing work at home to earn some spare change. Sophie, the oldest sister, is getting married to Jacky. As for Patricia, the youngest sister, she tries as best she can to escape she's not sure what. Philippe meets Senta at his sister’s wedding. She’s one of the bridesmaids. From then on, this reasonable man succumbs to crazy passion. This would be fine if it weren't for the fact that Senta isn't exactly a woman like any other.