After a long absence, famous pianist Zetterstrøm returns from New York to his native Copenhagen on the occasion of a gala concert. A perfectionist by nature, he has one major personal flaw; he has lost the memory of his past. But when he is contacted by a messenger from a mysterious off-limits "zone" in the middle of the city, he connects with what lies behind him, what made him run away: his love for the captivating Andrea. He hopes for the past to come back to him but the "zone" does not sell dreams ... it leads him to remembrance of things past.