Eight kids go on an adventure to Africa. When their plane crashes in the jungle they have to finds ways to survive.A scorpion on Moes'back falls into his pants (!), Blonde Beauty Bionda becomes the leader of a Zulu tribe and the spectacular plane crash ends with the cockpit dangling over a canyon...