A second generation Moroccan boy called Nordip works in a restaurant as a dishwasher. The kitchen there is a micro-cosmos of the Dutch multicultural society, with Nordip trying to make sense of it all but especially the cute waitress Agnes, who will one day inherit the restaurant.