Torrente... the world's worst cop, loser, anti-hero extraordinaire. Greedy, racist, sexist, obese. And washed up. Until... A very special visitor is coming to Spain, a beautiful campaigning member of the European Parliament, and she's on a mission: to shut down factories illegally polluting the atmosphere and poisoning the air breathed by honest citizens. She's an angel: sexy, elegant, sophisticated, ultra smart - a Goddess. And the big industry bosses want her dead. For their corrupt high-ranking police buddies, it's a no-brainer. They can help. Who else but Torrente, to 'protect' this beautiful, deadly threat? Torrente the buffoon?