Welcome to the world of Jeliza-Rose. What has brought Jeliza-Rose from Los Angeles to a rural Texan farmhouse? And why is her former rockabilly guitarist father not talking to her anymore? And who is making all that noise in the attic? Jeliza-Rose drifts from the harsh reality of her childhood and escapes into the fantasies of her own active imagination. This is a fantasy world to rival all others; here fireflies have names, bog-men awaken at dusk, monster sharks swim down railroad tracks, and disembodied Barbie heads share her adventures.