When a wealthy bachelor and his circle of sophisticated friends take up summer residence in a nearby mansion, the Bennets are abuzz with the hope that potential suitors will be in full supply. But once Lizzie meets up with the darkly handsome and snobbish Mr Darcy, what could seem like a match made in heaven quickly becomes one of the most classic battles of the sexes ever portrayed in literature and on screen.