With the aim of bringing happiness to those suffering from mental difficulties, "Sun City" opens its doors. Among the hosts is Matteo Rulli, the director’s son, who has serious communication problems. Day after day, the father films his son’s personal growth, trying to re-establish with him a type a type of language that will free the words.