Carlo (30) works in a disco in his home town of Trente. His father asks to bring his son, handicapped since birth, to his sister's marriage. Carlo refuses at first but then he begins to feel guilty. On arriving in Sicily, Salvatore makes the family of the bride anxious about her future children. This fear makes the three brothers and sisters depart on a journey to rediscover family links in a journey across Sicily.