Set in the summer of 1962, it’s the story of Erik, a teenager who is looking forward to spending a wonderful holiday by the lake of Genesaret. His elder brother starts having an affair with Erik’s ex school teacher who is a Kim Novak look alike (Helena af Sandeberg). But drama lurks under the apparent idyllic summer holidays.