Thirty-year-old Wojciech is an ambitious and self-reliant man. Seemingly he has found his place in an orderly life living alone. Wojciech prefers not to have a family as it poses no risk in mistakenly becoming the sadistic father he remembers from his childhood. Not until a love interest appears in his life is he forced to face his haunted childhood memories and consequently his life choices.