The storyline encompasses three loosely connected episodes, all of them taking place simultaneously during the final hours of seeing the Old Year out in the coastal city of Split, Croatia. There is some Tarantinoesque moving back and forth through time, though rather conservative as compared to "Pulp Fiction" - each of the three stories runs its course from start to end, to be followed by another. Some of the characters meander throughout the movie, some are resurrected from their deaths as we step back in time, but each of the stories is narrated as a linear episode in itself.