Livia (15) with the help of Jean, a volunteer fireman with whom she falls in love. A few days later, vacation begins. June 24. The girl, alone and exasperated, will stop at nothing to conquer this older man; her passion burns more and more. Her love consumes her, driving her into a mounting frenzy, until she commits an irreparable act.