Following her son's death, Victoria moves to a small community to work as a doctor at the local clinic. She attempts to forget and move on with her life but find it impossible when a local boy is found dead in the snow and Victoria must tell the boy's parents. Police quickly explains it as an accident but Victoria finds that there is something strange about the whole affair.