Northern Spain in the late 70s, the hottest summer in years. Norman and Lucy are an English couple not precisely going through their best moment. A holiday with friends Paul and Isabel would seem to be the solution. Far from London, what sets out as an idyllic weekend of nature and sport in the farmhouse recently bought by Paul doesn’t end as expected. Their cultural shock with the locals, headed by Paco, and their sudden encounter with an abandoned house unleashes growing violence between them.