Attilo is a poet and like all poets, he is a dreamer. Each night, he has the same dream, where his perfect woman whispers him sweet nothings. To his surprise, he ends up meeting the woman of his dreams in flesh at a conference of an Iraqi friend! He doesn't have a minute to lose to seduce her. But Vittoria seems inaccessible and then suddenly disappears. Attilo decides to search for her in despair...