Farm folk, who are amiable and simple yet cunning lived here on this Farm. From time to time strangers come to the Farm. And it is then that all hell always breaks loose. Because the strangers have also brought death with them. And destruction. And hate. And jealousy. And vanity. And shame. And lies. On this Farm strangers always just cause trouble...