Upon their mother's death, two brothers and their sister learn that they will inherit their mother’s fortune only once they have completed together, on foot, the pilgrimage to the holy city of Santiago de Compostela, in Spain. But they hate each other as much as they hate walking. Nevertheless, they start their trip, lured by greed. They meet their guide and learn that they will be walking with a group of six people, including a young Arab who makes his ingenuous cousin believe they are going to Mecca, while he is actually pursuing a young pilgrim, the love of his life...