Nicolás meets the woman of his dreams, Ingrid, and the son he never had but suddenly longs for all at once one morning on the airplane taking them from Alicante to Barcelona. Her husband, a French Air Force Captain, died recently in Bosnia. Raúl is 8 and has a powerful imagination. From this moment on, the love shared among the three of them is perfect until suddenly Ingrid decides it’s all over.