Renowned director Emir Kusturica directs a celebration of the extraordinary history and phoenix-like resurrection of Diego Maradona: sporting hero, people’s champion, fallen idol and inspiration to millions. Enjoying unprecedented access to the man himself, as well as to extensive archives, Kusturica takes the audience on an intimate whirlwind tour of places and people closest to this god of football.