Silvio is a successful man. He has a company, money, health, a house in Barcelona, another by the seaside, a wife who gives him his freedom and a mistress, Claudia with whom he shares a passionate affair in equal terms. Claudia has a friend, Daniel, a young man who works in an art gallery, married to Irina. The couple has fallen into a routine that is separating them. Mariela, a South American immigrant, works for Silvio and his wife and has a boyfriend, Jorge Washington who aspires to a better life. They are all animals that lick their wounds when things take an unexpected turn.