Laura (7) has just moved to a new town with her family, where she finds it difficult to make friends. One evening, she finds and adopts a star fallen from the sky. Both of them are going to become inseparable friends. But a star can only live on Earth and to Laura’s great disappointment, her star gradually loses its glow.