June 1988, music day, the Parisian suburbs. A few youngsters are talking about the coming vacations. Among them, there is Yacine, 19, of North African origin, and Johnny, a blond-haired guy with a fair skin and a slim figure. Yacine cannot stand to spend the vacations in Algeria and he does want to go there with his parents this year. Johnny have never been to Algeria would love to go there.