Following a car accident, Arthur is in a coma for a few hours. During this lapse of time, he utters meaningless sentences, in a verbal delirium, taking their roots in his unconscious. When he wakes up, he has to face a strange enigma: what was he doing on this road that night, near Cherbourg?