The sexual enlightening of a young Sicilian girl he goes through the most audacious experiences. Her decadent and autodestructive behaviour, instead of providing her with answers, leads her into a spiral of doubt, suffering and deception in love until one day, a tragic event opens her eyes on what it really means to be a woman.