A University in Europe. The near future. In a society at war against violence, Thomas Samarkand, PhD in molecular biology has discovered a way of “switching off” the genes responsible for human aggressiveness in the secret of his laboratory. To complete his research he needs however to test his findings on human scale. Who better than a serial killer otherwise known as “The Hunter”, Bixente Iparrak, star of evil and woman murderer to test his work on?