For months, Alan Conway, a nobody, pretends to be one of the greatest directors of all times – Stanley Kubrick. Conway does not know anything about the filmmaker or his films, but that does not prevent him using and abusing the credibility of those who think they are close to the mythical and discrete filmmaker. Hilarious, pathetic, unbelievable, still authentic, here is the fascinating take of the imposter, genius and celebrity...