It's 1880 and the tough law of the Far West has not spared Mexico. Sara, daugther of a rich banker and Maria, from a rich farming family, had little chance of sharing the same destiny - that is until the day that Tyler Jackson of the New York Bank and Trust brings them together in what are unfortunate circumstances that break up their families and separate them illegally from their land. Determined to revenge their fathers and protect their land, the two young women become a bank-robbing duo and attack the branches of Bank and Trust.