Stella, 17, is blonde and extremely beautiful. Living in a close relationship with her mother, Antoinette, on the French Riviera. Her mother works as a maid in a luxury palace. And Stella is a dancer in a nightclub. Both of them are spectators of a world of unrestrained spending. Until the arrival of Romansky, a real estate agent, who falls in love while watching Stella dance. Antoinette thinks she can pull the strings of romance but she is unaware she could end up breaking her beautiful little doll.