After work, Diego and Blanca lie down on their couch and watch Télé novelas or make love on the kitchen table. For them, having sex or watching TV are two intertwined activities. When Karina, Diego's daughter from a previous marriage, turns up looking for acceptance, Diego find himself caught between a jealous wife and a daughter in desperate need of guidance. An astonishing climax leads Diego to act in a way he has never done before.