Blush is an exploration of the unknown wildness, mythical forests, contradictory impulses, the imaginary, where the body has its reasons that reason ignores. Attractions, confrontations, repulsions, stories are linked together where desires take on the traits of animal metamorphosis. Orpheus and Eurydice...