Ramon Holgado is an important manager’s chauffeur. He’s also his employer’s confidant, golf partner, and alibi to hit the town. Ramon’s wife, Carmen, dreams of heading for the sun of Andalusia with her honey, and of being Seville’s chicest woman thanks to the gorgeous wardrobe that her employer, as rich as she is hypochondriac, offers her. The day that a scam artist ropes Ramon’s boss into a financial scheme to the point of ruining him, there’ll be no-one left to save him. No-one, except Ramon.