In 1978, Popeye, Gigi, Jérôme, Bernard, Nathalie, and Jean-Claude met on the Ivory Coast in a holiday camp. One year later, the friends met up again in Val d'Isère. Since Club Med and the skiing holiday, they’ve been in and out of touch constantly, stealing time together for holidays from their deadly dull civilian lives. For the last few years they’ve been getting together every summer at the Prunus Resort, a luxury seaside hotel run in a hit or miss fashion by Popeye and owned by his wife, Graziella Lespinasse, the heiress to one of the largest fortunes in Italy. So what has become of the Bronzés over the last 25 years? They’re just the same, but worse, comes the hasty reply.