Sébastien, a young man, has decided to follow the instructions intended for someone else, without knowing where they will take him. Something else he does not know is that Gérard Dorez, a cop, is tailing him. When he reaches his destination, Sébastien falls into a degenerate, clandestine world of mental chaos behind closed doors in which men gamble on the lives of other men...