Alain, 50, is a singer at a ball in a French provincial town. He also does performances for company social clubs and official openings. Alain may have dyed hair but he knows who he is. He is known all over his local town and that’s all that matters. Singing was his whole life when he met Marion. Marion is 27, an auctioneer, and new to the area. She has a four-year-old child that she had when too young with a man whom she no longer loves. She was lost when Alain found her. Eager to spend time with her, Alain makes her believe that he is looking for a house.