Hell, a young woman from a wealthy background, spends her nights in Paris’s nightclubs, hanging out with the jet set. But all the glitter and tinsel can’t blind her to the pointlessness of her life. It’s then that she meets Andrea, a young man with whom she’ll cut herself off from the rest of the world and to begin a descent into hell.